Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY SPECIAL FLSTFB - 2018

Garantie: Ja
12900 Km
GROEN
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
harley-davidson - fat-boy-special-flstfb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Te koop: Harley Davidson Fatboy special uit 2018 met 12900 Km op de teller.

Deze stoere Fatboy is voorzien van de volgende opties:

* thunderbike achter spatbord
*Avon handvaten
*smoke led knipperlichten
*vance & hines short shot uitlaten
*Led Koplamp
*SE luchtfilter
*Led knipperlichten
*CPV kentekenplaathouden
*HD zij tas
*platten tankdoppen
*break out velgen
*stage 1 getund
*kleur Olive green
*zwarte blok delen




5HD motor, afkomstig uit België,

met boekje en 2 sleutels

Dealer onderhouden

Motor verkeerd in zeer nette staat.
Door ons volledig opgebouwd.

U bent van harte welkom voor een proefrit.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion