Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2016, 33766 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2016, 27250 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.795,- p/mnd klik hier
2016, 16840 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2016, 27465 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2016, 16135 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.985,- p/mnd klik hier
2016, 19995 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2016, 23251 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2016, 10322 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 9000 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 17066 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2016, 28937 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 6.790,- € 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 34468 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 14468 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 6.990,- € 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 23508 Km
YAMAHA XSR 700 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XSR 700 60TH ANNIVERSARY
€ 7.940,- p/mnd klik hier
2016, 13545 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2017, 36089 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2017, 6794 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2017, 16000 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2017, 14000 Km
YAMAHA XSR 700 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XSR 700 60TH ANNIVERSARY
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2017, 19590 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion