Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CVO ROAD GLIDE - 2018

Garantie: Ja
17500 Km
ROOD
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
harley-davidson - cvo-road-glide
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Over deze HARLEY-DAVIDSON cvo roadglide (5HD)

Te koop: Harley Davidson CVO Road glide uit 2018 met 17000 km op de teller.

Deze in nieuwstaat verkerende dikke CVO road glide is voorzien van de volgende opties.

*128ci S&S cil zuigers
*STAR 3/4 Cam
*Fueling perf oliepomp
*Fueling tappets
*S&S Tappet guides
*S&S inlet manifold
*STAR Valve springs high lift
*Perf Valve Guides
*Tuned Diag4Bike (Laseur)
*Vance&Hines X-pipe
*Jekyll&Hide einddempers
*HyperPro voorveren
*Wilbers Nivomat shocks
*10" Biltwell Apehanger
*Sissybar
*Nwe Metzeler banden

150pk/230Nm zie foto test bank uitdraai

Motor verkeerd in absolute Top staat nergens op bespaard!

consignatie motorfiets, alleen beperkt inruil mogelijk.

U bent van harte welkom voor een proefrit.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
American Bike Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion