Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2013, 12928 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125 ABS
YAMAHA YZF R 125 ABS
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2020, 10200 Km
YAMAHA R125 WORLD GP 60th ANNIVERSARY
YAMAHA R125 WORLD GP 60th ANNIVERSARY
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 20032 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2023, 8465 Km
YAMAHA YZF R 125 WORLD GP 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA YZF R 125 WORLD GP 60TH ANNIVERSARY
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2023, 3233 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2024, 16767 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125 WORLD GP 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA YZF R 125 WORLD GP 60TH ANNIVERSARY
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2024, 17 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA YZF R 125 ABS
YAMAHA YZF R 125 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2025, 4950 Km
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA YZF R 125
YAMAHA YZF R 125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
YAMAHA YZF R 125 ABS
YAMAHA YZF R 125 ABS
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
YAMAHA R125
YAMAHA R125
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion