Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 2.775,- p/mnd klik hier
2003, 61301 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 2.950,- € 3.450,- p/mnd klik hier
2003, 55200 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2006, 58600 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 71859 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2008, 27862 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2008, 40000 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2009, 54200 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 5.150,- p/mnd klik hier
2009, 26000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2009, 35000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2009, 29600 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 4.799,- p/mnd klik hier
2011, 47000 Km
YAMAHA TMAX TECH MAX
YAMAHA TMAX TECH MAX
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 44128 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX WHITE MAX
YAMAHA TMAX WHITE MAX
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2013, 21940 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2013, 16000 Km
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
€ 6.688,- € 6.988,- p/mnd klik hier
2014, 34731 Km
YAMAHA TMAX IRON MAX ABS
YAMAHA TMAX IRON MAX ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2016, 15013 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX 560
YAMAHA TMAX 560
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2017, 28930 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 530 T-MAX
YAMAHA XP 530 T-MAX
€ 8.350,- € 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 18200 Km
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 10.395,- p/mnd klik hier
2017, 14001 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX SX
YAMAHA TMAX SX
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 24610 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion