Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2001, 37915 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2003, 55200 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 2.975,- p/mnd klik hier
2003, 24513 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 27763 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2005, 45897 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 3.950,- € 4.650,- p/mnd klik hier
2007, 19000 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 40000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.395,- p/mnd klik hier
2009, 41978 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
2009, 0 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2011, 14300 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2011, 18232 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX BLACKMAX
YAMAHA TMAX BLACKMAX
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2013, 54440 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2014, 23000 Km
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2014, 30000 Km
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2015, 31500 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2015, 2912 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2015, 3894 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2017, 8547 Km
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2017, 13211 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion