Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1050 - 2008

Garantie: Ja
49856 Km
Lime Green
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
triumph - speed-triple-1050
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Triumph Speed Triple is een vaste waarde zowel in het Triumph gamma als op het verlanglijstje van zij die een kant en klare streetfighter wel zien zitten. De krachtbron van de 2008 uitvoering is het toppunt van wat je van een driecilinder motor mag verwachten. Is voorzien van een Arrow underseat sportdemperset. We leveren deze motor All-In af met een onderhoudsbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
dempers, andere en uitlaatsystemen, hendels, andere, Onderspoiler, rempotdeksel, andere, Sportuitlaat, Stalen / RVS leidingen, Voorvorkbeschermers, Windscherm, Is voorzien van een Arrow underseat sportdemperset. We leveren deze motor All-In af met een onderhoudsbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion