Nieuwsbrief:

SHERCO  250 ST FACTORY - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

HET MANAGEMENTTEAM VAN SHERCO LAAT GEEN ENKEL DETAIL AAN HET TOEVAL OVER OM ERVOOR TE ZORGEN DAT DE RIJDERS EEN MOTOR ONTVANGEN DIE IS GEPRODUCEERD MET EEN UITSTEKENDE KWALITEIT, ZODAT DE RIJDERS TROTS ZULLEN ZIJN OM EEN SHERCO TE RIJDEN.

SHERCO IS MET ALLE TEAMLEDEN BETROKKEN MET PASSIE OM HET FRANSE MERK DE REFERENTIE TE LATEN ZIJN IN DE OFF-ROAD MARKT.

 

NIEUWE ITEMS VOOR DE 2022 MODELLEN:

  • Zwarte wielen met gele naven
  • MICHELIN banden
  • TECH aluminium voorvork
  • REIGER schokbreker
  • Nieuwe rode cilinderkop van OXIA
  • S3 HARD ROCK voetsteunen
  • NEKEN stuurpad
  • BRAKTEC hoofdremcilinder
  • GALFER remschijven
  • Nieuwe graphics
  • Titanium uitlaat

Kijk voor het volledige SHERCO assortiment op www.sherco-motoren.nl
 






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion