Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2020, 17553 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.800,- p/mnd klik hier
2020, 16485 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2020, 15704 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.990,- € 6.350,- p/mnd klik hier
2020, 11000 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2020, 11348 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2020, 6517 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.399,- p/mnd klik hier
2021, 11000 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.400,- p/mnd klik hier
2021, 11435 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.550,- p/mnd klik hier
2021, 9303 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2021, 5640 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2021, 25777 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 20000 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2022, 4043 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.750,- € 6.990,- p/mnd klik hier
2022, 5150 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2023, 6507 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.200,- p/mnd klik hier
2023, 659 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2023, 665 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.890,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2024, 7618 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion