In nieuwstaat verkerende KTM 390 ADVENTURE, voorzien van:
ABS
WP vering voor en achter
Handkappen
LED knipperlichten
Komt van 1e eigenaar
Dealer onderhouden
Geschikt voor A2 rijbewijs
Deze motorfiets verkeert in nieuwstaat!
Wij bieden U 3 maanden garantie, incl. afleveringsbeurt voor € 199,-
Voor voorwaarden lees onze website.
Wij leveren onze motoren met gratis 1 maand verzekering!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
Vloeistof gekoeld 1-cilinder 4-taktmotor
Boring x slag
60 mm x 60 mm
Cilinder inhoud
373 cc
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
pk / kW bij tpm
Max. koppel
37 Nm bij tpm
Koppeling
PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend
Versnellingsbak
Single-speed automaat
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
14,5 liter
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Stalen trellisframe, gepoedercoat
Vering voor
WP APEX 43
Vering achter
WP APEX - Monoshock
Remmen voor
Radiale vaste remklauw met vier zuigers
Remmen achter
Zwevende remklauw met enkele zuiger
Voorband
Achterband
Wielbasis
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
855 mm
Drooggewicht
158 kg
Leverbare kleuren
ORANJE,WIT
Beschrijving
Bevredig uw rusteloze geest met de nieuwe KTM 390 ADVENTURE. Deze compacte eencilinder enduromachine voor op reis heeft een sportieve ontwerphouding, met de uitgebreide uitrusting en bewezen prestatiegegevens van het KTM ADVENTURE-assortiment. De veelzijdige ergonomie, soepele vermogensafgifte en innovatieve technologie komen allemaal samen in een comfortabel, lichtgewicht pakket dat is gebouwd voor diegenen die meer avontuur in hun dagelijks leven willen passen.
WELKOM BIJ ROEFS MOTOR TRADING.
Inmiddels al 20 jaar een bekend begrip binnen de motorbranche.
NU OOK HÉT ADRES VOOR ONDERHOUD EN REPARATIE VAN UW MOTORFIETS.
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.