Nieuwsbrief:

VOGE  500 AC - 2022

€ 4.495,- € 4.995,-
11755 Km
Antraciet
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
voge - 500-ac
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Jong gebruikte motor staat klaar voor zijn nieuwe eigenaar!

- Telefoonhouder
- Motor is demo / huur motor, kilometerstand kan nog verder oplopen

De nieuwe 500AC is een telg van de eigenzinnige “Advanced Classic”-familie, waar elegante vormen uit het verleden de meest geavanceerde technologieën van vandaag ontmoeten.

De 500AC wordt aangedreven door de 471cc parallel-twin die we al kennen van de 500R en 500DS. KYB levert de veerelementen en Nissin heeft gezorgd voor een remsysteem met twee 298 mm remschijven vooraan en een enkele schijf van 240 mm aan de achterzijde. Rond de 17” lichtmetalen velgen vinden we een 120/70-band voor en 160/60 achter. En met een zithoogte van 795 mm, een drooggewicht van zo’n 185 kg en een tankinhoud van 19 liter schuilt achter dat leuke smoeltje ook gewoon een hele toegankelijke en praktische motorfiets. 

De Voge 500AC is een motorfiets die heden en verleden, stijl en innovatie, schoonheid en kracht weet te combineren.

Tevens is deze motor ook nieuw verkrijgbaar: €7399,-

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion