Nieuwsbrief:

CFMOTO  125 NK - 2025

Nieuw
Zephyr Blue, Gem Black
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Compacte naked bike
 

Met de nieuwe 125NK presenteert CFMOTO een naked bike in het 125cc-segment met een compact ontwerp, moderne elektronica en een aantrekkelijk uiterlijk. Uniek voor A1 rijbewijsklasse.

De CFMOTO 125NK wordt aangedreven door een 124,2 cc DOHC eencilindermotor die 14,4 pk levert bij 10.500 tpm en een koppel van 10,2 Nm bij 8.500 tpm. De wielbasis van 1.360 mm zorgt voor wendbaarheid en de zithoogte van 780 mm maakt het model toegankelijk voor rijders van verschillende lengtes. Het gewicht van 142 kg draagt ook bij aan een gemakkelijke bediening.

De 125NK heeft een stalen buizenframe en een aluminium achterbrug, wat het gewicht vermindert. De upside-down voorvork en de monoshock met instelbare voorbelasting achter zijn ontworpen voor een comfortabele vering. Het remsysteem omvat een 292 mm enkele schijfrem met een remklauw met dubbele zuiger aan de voorzijde en een 220 mm schijfrem met remklauw met enkele zuiger aan de achterzijde. De 125NK is uitgerust met ABS en tractiecontrole.

Modern uitgerust

Het moderne design en de goede eigenschappen spreken in het voordeel van de 125NK.
Op het gebied van elektronica is de CFMOTO 125NK modern uitgerust. Het gehele verlichtingssysteem - koplampen, achterlicht en richtingaanwijzers - bestaat uit LED's. Het 5-inch TFT-display toont duidelijk alle belangrijke informatie en is gebruiksvriendelijk ontworpen. Er is een optionele T-Box verkrijgbaar, die extra connectiviteitsfuncties biedt. De CFMOTO 125NK is verkrijgbaar in Zephyr Blue en Gem Black.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion