Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 GT - 2014

Garantie: Ja
25455 Km
ZWART
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld

Te Koop Rewaco Trike
Type : Rf-1 GT - R Edition 
Bouwjaar : 2014
Kmstand : 25455
Motorinhoud : 1600 Cc
4 Versnellingen
Kleur : Zwart
Band Voor : 180/50/R17 Op 3 DeligAluminum Velg
Banden Achter : 295/35/R18 op 3 Delige Aluminium Velgen
R.V.S Zijberschermbeugel
R.V.S Duo Passagierrailing Met Armsteun
R.V.S Sissybar Duorijder
R.V.S Verstelbare Rem +Koppelingspedaal
R.V.S Verstelbare Voetsteunen voor Duo Passagier
Spoiler : Kleur Zwart
Koffer +Neksteun +Kussen
Gordels voor + Achter
Kleur Zitjes : Zwart
Afsluitbare Tankdop
Sportline Voorvork
Chrome Spiegels
Chrome Handvatten
Snelgas
Crome / Electronische km + Toerenteller Cockpit
6 x Koplampenset
Sportline Uitlaat
Style H.D Stuur
Prijs 23.950,-
3 Maanden Garantie
Incl Servicebeurt
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion