Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY SPECIAL FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY SPECIAL FLSTFB
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2011, 45680 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY SPECIAL FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY SPECIAL FLSTFB
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2015, 26747 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY SPECIAL FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY SPECIAL FLSTFB
€ 17.350,- p/mnd klik hier
2016, 19500 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY SPECIAL FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY SPECIAL FLSTFB
€ 24.999,- p/mnd klik hier
2018, 7865 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY SPECIAL FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY SPECIAL FLSTFB
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2018, 12900 Km
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion