Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 ABS - 2016

Garantie: Ja
9532 Km
Blauw
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
vespa - gts-300-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Vespa GTS 300 IE uit 2016 met 9.532 km. (We hebben nog een GTS 300 op voorraad!)

Deze leuke Vespa motorscooter is een uiterst comfortabele en goedkope manier om van A naar B te komen. Het betreft een origineel Nederlandse motor (geen import) en is afkorting van de 3e eigenaar. Deze Vespa verkeerd in nette staat en is klaar voor het nieuwe seizoen.

Voorzien van:
- Originele topkoffer in kleur
- Verhoogd windscherm (lager mogelijk)
- ABS (Anti blokkeer systeem)
- ASR (tractiecontrole)
- Chrome vallijsten
- Chrome spiegels
- Chrome uitklapbaar bagagerek
- Middenbok
- Passagier voetsteunen

Bij 6610km onderhoud gehad en bij 9400km nieuwe achterband + remblokken

Rijklaar meeneemprijs: €4449,-
Tegen meerprijs: beenkleed PRO van Tucano

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion