Nieuwsbrief:

MotorJager Sneek

KWALITEIT IS GEEN TOEVAL Motorjager biedt een ruim aanbod in tweedehands-motoren. Dit kan een goede optie zijn als je op zoek bent naar een betaalbare motor met een beperkt budget. Wij helpen je bij het vinden van een betrouwbare tweedehandsmotor die aan jouw behoeften voldoet. Inruil Als je jouw huidige motor wilt inruilen voor een nieuwe, helpen wij bij het taxeren van jouw motor en het bieden van een eerlijke inruilwaarde. Dit maakt het gemakkelijker om een nieuwe motor aan te schaffen zonder dat je zelf hoeft te zorgen voor de verkoop van jouw oude motor. Haal- en brengservice We begrijpen dat jouw tijd kostbaar is. Daarom bieden we de exclusieve "Motor aan Huis Bezorgservice" aan tegen een extra vergoeding. Laat jouw motorfiets gemakkelijk en veilig bij jou thuis bezorgen. Wij zorgen voor een zorgeloos transport, terwijl jij je kunt voorbereiden op avontuur en vrijheid. Kies voor gemak en comfort met onze bezorgservice. Neem vandaag nog contact met ons op. Motor-aan-huis bezorgservice Bij MotorJager begrijpen we dat jouw tijd kostbaar is. Daarom bieden we de exclusieve "Motor aan Huis Bezorgservice" aan tegen een extra vergoeding. Laat jouw motorfiets gemakkelijk en veilig bij jou thuis bezorgen. Wij zorgen voor een zorgeloos transport, terwijl jij je kunt voorbereiden op avontuur en vrijheid. Kies voor gemak en comfort met onze bezorgservice. Neem vandaag nog contact met ons op. 
Alle motoren van MotorJager Sneek
26 motoren gevonden
SUZUKI RF 900 R
SUZUKI RF 900 R
€ 2.699,- p/mnd klik hier
1997, 20604 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
€ 10.399,- p/mnd klik hier
2010, 82144 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN
SUZUKI AN 400 BURGMAN
€ 2.749,- p/mnd klik hier
2005, 15794 Km
VESPA GTS 300 IE
VESPA GTS 300 IE
€ 3.799,- p/mnd klik hier
2014, 31277 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 4.399,- p/mnd klik hier
2005, 104964 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA
€ 10.749,- p/mnd klik hier
2013, 76318 Km
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN C-ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN C-ABS
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2004, 54347 Km
BMW C 650 GT
BMW C 650 GT
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2013, 35992 Km
PIAGGIO MP3 500 LT SPORT
PIAGGIO MP3 500 LT SPORT
€ 5.099,- p/mnd klik hier
2017, 51450 Km
BMW F 800 ST
BMW F 800 ST
€ 5.149,- p/mnd klik hier
2011, 34114 Km
BMW R 1200 RT LC
BMW R 1200 RT LC
€ 10.349,- p/mnd klik hier
2015, 84094 Km
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
€ 9.399,- p/mnd klik hier
2002, 96658 Km
TRIUMPH TIGER 1050 SE
TRIUMPH TIGER 1050 SE
€ 5.199,- p/mnd klik hier
2007, 89373 Km
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
€ 10.399,- p/mnd klik hier
2014, 68168 Km
BMW F 800 GS ADVENTURE
BMW F 800 GS ADVENTURE
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2014, 59860 Km
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
HONDA NT 700 V DEAUVILLE ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2011, 45316 Km
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2011, 105376 Km
HONDA ST 1100 PAN EUROPEAN CBS ABS TCS
HONDA ST 1100 PAN EUROPEAN CBS ABS TCS
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2001, 67937 Km
YAMAHA XVZ 1300 ROYAL STAR TOURER CLASSIC
YAMAHA XVZ 1300 ROYAL STAR TOURER CLASSIC
€ 5.249,- p/mnd klik hier
1995, 29461 Km
YAMAHA XT 660 X
YAMAHA XT 660 X
€ 5.249,- p/mnd klik hier
2006, 21949 Km
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion