Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE 765 RS - 2017

33062 Km
Zwart
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
triumph - street-triple-765-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een van de meest opwindende motorfiets uit de markt

Triumph Street Triple RS

Brute 123 pk sterke 3 pitter

De best afgewerkt Triumph ooit

Met alle denkbare opties erop:

* Volledig instelbare big piston Showa voorvork

* Ohlins achterschokbreker STX40 monoshock

* Brembo M50 remklauwen


* ABS

* TFT scherm

* Ride by wire

* Quick-shifter

* Traction control

* Verschillende mappings


* Duo cover

* Led knipperlichten

* Led achterlicht unit

* Korte kentekenhouder



* SC Project GP uitlaatdemper ( meerprijs )


Incl. grote beurt


Aanvullende Informatie:
Fabrikant: Triumph
Bouwjaar: 2017
Cilinderinhoud: 765 cc 3 cil. 4-takt
Kilometerstand: 33.000
Kleur: Nardo Grey
Afleverkosten/garantie: € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS, Bar-end spiegels, Quick-shifter, Rimstriping / velgband, Sportuitlaat, Valbescherming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion