Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 9.890,- p/mnd klik hier
2005, 48200 Km
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2006, 19000 Mls
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET III TOURING
TRIUMPH ROCKET III TOURING
€ 11.945,- p/mnd klik hier
2008, 34770 Km
TRIUMPH ROCKET III TOURING
TRIUMPH ROCKET III TOURING
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2009, 46820 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
2009, 54300 Km
TRIUMPH ROCKET III TOURING
TRIUMPH ROCKET III TOURING
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2011, 13900 Mls
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 13.749,- p/mnd klik hier
2017, 15000 Km
TRIUMPH ROCKET III GT
TRIUMPH ROCKET III GT
€ 19.690,- p/mnd klik hier
2020, 28406 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 20.450,- p/mnd klik hier
2020, 23057 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 20.450,- p/mnd klik hier
2020, 8560 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2020, 6226 Km
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 20.990,- p/mnd klik hier
2020, 13650 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2020, 15735 Km
TRIUMPH ROCKET III GT
TRIUMPH ROCKET III GT
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2020, 17866 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 20.745,- p/mnd klik hier
2021, 8964 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 21.745,- p/mnd klik hier
2021, 6355 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 21.945,- p/mnd klik hier
2022, 4925 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 23.490,- p/mnd klik hier
2022, 10560 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 R BLACK
TRIUMPH ROCKET 3 R BLACK
€ 21.999,- p/mnd klik hier
2023, 13139 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 24.990,- p/mnd klik hier
2023, 3936 Km
Merkdealer
Een stukje historie: KAWASAKI in 1979 - De Z 400 FX, voornamelijk bekend onder de Kawakenners als FX, is een verkoophit door de slimme zet om een frame te gebruiken van een motorfietsklasse hoger. Hierdoor krijgt deze motor een forsere uitstraling en neemt deze vier-in-lijner een representatieve plek in op de verkoopstatistieken. De Z 750 FX en de Z250 FX segmenteren de markt verder en nemen in navolging van de Z400 een extra deel van de markt voor hun rekening. De eerste in serie geproduceerde Japanse belt-aangedreven motorfiets, de KZ 440 LTD word speciaal voor de Amerikaanse markt ontworpen. Dezelfde techniek wordt gebruikt voor de Z 250 LTD en Z 400 LTD in 1983
© 2000 - 2024 Motoroccasion