Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart Grijs Blauw
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
suzuki - v-strom-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki V-Strom 650A zet de norm in het middensegment van de dual-purpose-machines. Een term die de veelzijdigheid van deze alleskunner, die ook als DL650 te boek staat, eigenlijk nog tekortdoet.

Met zijn ultieme zitcomfort, zijn pittige en levendige 650 cc V-twin, zijn sublieme wendbaarheid en zijn uitgebreide bagage-mogelijkheden is de term multi-purpose beter op zijn plaats. De V-Strom 650A is de ideale motor voor woon-werkverkeer in de stad, een dagtour naar zee of een romantisch uitje met zijn tweeën. Maar de V-Strom 650A draait ook zijn hand niet om voor een vakantietrip naar verre oorden, met volgeladen koffers uit de accessoirerange. Deze V-twin blinkt uit in souplesse en heeft met 71 pk meer dan genoeg power in huis voor opwindende tochten of snelle snelwegritten. Daarbij brengen zijn efficiënte karakter en zijn riante tankinhoud verre horizonten nog dichterbij.

Voor de V-Strom 650 ABS zijn ook een drietal zeer complete accessoires packs leverbaar:
  • Adventure Pack (middenstandaard, valbeugelset, 3 delig aluminium kofferset, verstralers, handvatverwarming)
  • Black Rhino Pack (middenstandaard, valbeugelset, 2 delig aluminium zijkofferset, handvatverwarming)
  • Touring Pack (middenstandaard, 55L kunststof topkoffer, navigatiesteun boven display)
Bovendien wordt elke nieuwe Suzuki geleverd met 6 jaar garantie, gratis mobiliteits service binnen de garantie periode en is er de optie op Suzuki Finance financieringen, en speciaal voor de Suzuki rijders is er de Suzuki Motorverzekering!
 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion