Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 650 BURGMAN ABS - 2012

Garantie: Ja
68289 Km
Wit
suzuki - an-650-burgman-abs
suzuki - an-650-burgman-abs
suzuki - an-650-burgman-abs
suzuki - an-650-burgman-abs
suzuki - an-650-burgman-abs
suzuki - an-650-burgman-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Burgman 650 Executive met ABS
zeer complete, nette en technisch goede motorfiets met o.a.:

verhoogde ruit
topkoffer
usb aansluiting
nieuwe achterband
zadelverwarming
handvatverwarming
rugsteun optioneel te monteren (in kleur, bijgeleverd)

GEEN ZORGEN: CVT belt is nieuw!

zeer nette en fijne Burgman voor jaren rijplezier
 
  • Je hebt het vast wel eens horen zeggen: Waar zijn ze gebleven? De gezellige motorzaken, waar nog tijd is voor een bakkie en je altijd binnen kunt lopen met vragen. Een zaak waar ze je bij naam kennen, geen nummer bent en je ook altijd de werkplaats in mag lopen, zolang het er niet overbevolkt raakt...
    Of het nu gaat om het kopen of reparatie of onderhoud van een motor...
    Op onze website kunt u een indruk krijgen van ons als Motor Service.

    Zo kunt u op deze pagina een kijkje nemen bij ons in de werkplaats en op deze wijze kennis maken met Motor Service Ossendrecht.


Opties en Accessoires:
ABS, Boordcomputer, Handvat verwarming, Originele uitlaat, Topkoffer, Verhoogde ruit, Voorvorkbeschermers, Veel ruimte onder zadel, maar ook praktische topkoffer.

Tevens voorzien van zadelverwarming en handvat verwarming.

Rugsteun in kleur optioneel te monteren (bijgeleverd)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorservice Ossendrecht
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion