Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SS 350 - 1974

Garantie: Ja
16878 Km
Rood
harley-davidson - ss-350
harley-davidson - ss-350
harley-davidson - ss-350
harley-davidson - ss-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie classieker in mooie staat niet perfect maar loopt heel goed en mooi en ook best snel (speciaal cilinderkopje) alla d'oro.
is ook een race zitje bij.
  • Je hebt het vast wel eens horen zeggen: Waar zijn ze gebleven? De gezellige motorzaken, waar nog tijd is voor een bakkie en je altijd binnen kunt lopen met vragen. Een zaak waar ze je bij naam kennen, geen nummer bent en je ook altijd de werkplaats in mag lopen, zolang het er niet overbevolkt raakt...
    Of het nu gaat om het kopen of reparatie of onderhoud van een motor...
    Op onze website kunt u een indruk krijgen van ons als Motor Service.

    Zo kunt u op deze pagina een kijkje nemen bij ons in de werkplaats en op deze wijze kennis maken met Motor Service Ossendrecht.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorservice Ossendrecht
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes. De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur. De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S. Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen. Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
© 2000 - 2025 Motoroccasion