Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Het betreft hier een bijzonder mooie Moto Guzzi V7 III Special de 750 CC V Twin met cardan aandrijving.
Motor is voorzien van set nieuwe banden en heeft service beurt reeds gehad.
Wordt indien gewenst geleverd met 6 mnd garantie meerprijs € 299,-
- Motorcenter Venlo en Motorcorner.nl zijn met meer dan 50 jaar ervaring in de motoren branche uw motorplezier leverancier hierdoor leveren wij alleen maar top kwaliteit motoren. Komt het zien met eigen ogen en u zult versteld staan.
Bel : 06-51305405 of mail verkoop@motorcentervenlo.nl
Bezoekadres:
Rudolf Dieselweg 28 A
5928 RA Venlo / Blerick
Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM 06-51305405
We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.
Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.
Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-
Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe en gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken.
Via onze webshop www.motorcorner.nl zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.
P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 744 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 48 pk / 35 kW bij 6,200 tpm |
Max. koppel | 60 Nm bij 2,800 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | dubbel wiegframe buizenframe in ALS staal met afneembare elementen. |
Vering voor | Ø 40 mm hydraulische telescopische voorvork |
Vering achter | gegoten lichtmetalen swingarm met 2 schokdempers met instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Ø 320 mm RVS zwevende remschijven, Brembo remklauwen met 4 verschillende tegengestelde zuigers |
Remmen achter | Ø 260 mm, roestvrij stalen schijf, zwevende remklauw met 2 zuigers |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,449 mm |
Lengte | 2,203 mm |
Breedte | |
Hoogte | 1,115 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | 189 kg |
Leverbare kleuren | Azurro Essetre, Nero Essetre |
Beschrijving | |
- Welkom bij Motorcenter Venlo -
De grootste motorzaak van Limburg met 3000m2 aan motoren, motoraccessoires en motorkleding.
 | Venlo-Blerick, Limburg |
 | 06-51305405 |
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken.
In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken