Nieuwsbrief:

Motorcenter Venlo

- Welkom bij Motorcenter Venlo - De grootste motorzaak van Limburg met 3000m2 aan motoren, motoraccessoires en motorkleding.
Alle motoren van Motorcenter Venlo
73 motoren gevonden
KTM 990 SUPER DUKE
KTM 990 SUPER DUKE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2008, 31609 Km
Merkdealer
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2007, 50350 Km
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2020, 17498 Km
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 11.799,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
YAMAHA XV 1700 ROAD STAR
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2008, 30815 Mls
BMW R 1100 RT ABS
BMW R 1100 RT ABS
€ 2.890,- p/mnd klik hier
2000, 114732 Km
DUCATI 749 BIPOSTO
DUCATI 749 BIPOSTO
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2003, 39421 Km
MOTO MORINI SEIEMMEZZO STR
MOTO MORINI SEIEMMEZZO STR
€ 8.699,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
MOTO MORINI SEIEMMEZZO SCR
MOTO MORINI SEIEMMEZZO SCR
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
MOTO MORINI X-CAPE
MOTO MORINI X-CAPE
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
KTM 350 EXC F
KTM 350 EXC F
€ 12.390,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.890,- p/mnd klik hier
2011, 41920 Km
KYMCO AGILITY CITY 150
KYMCO AGILITY CITY 150
€ 1.490,- p/mnd klik hier
2008, 15956 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2014, 38432 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2012, 26210 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2012, 79684 Km
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2014, 47124 Km
SUZUKI GSR 750 A
SUZUKI GSR 750 A
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2014, 15146 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.390,- p/mnd klik hier
2011, 45347 Km
DUCATI 1198 S
DUCATI 1198 S
€ 18.490,- p/mnd klik hier
2011, 27533 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion