Nieuwsbrief:

KTM  450 EXC RACING - 2010

12595 Km
Oranje
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
ktm - 450-exc-racing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Schitterende KTM supermotard....

Waauuw wat een fijne SM...

Alles werkt alles klopt aan deze machine

Spelingsvrije en goed verzorgde fiets.

Motor is door ons compleet nagezien en verzorgd.

Verkeerd in prachtige staat!!

Incl:

* Grote beurt
* Korte kentekenplaathouder
* Kleine knipperlichten
* Handkappen
* Contactslot
* RVS uitlaatdemper
* WP vering
* KTM oversized remschijf
* Beringer 6 zuiger remklauw
* Bar-end spiegels
* Enz...


Na aanpassen geschikt voor A2


Aanvullende Informatie
Fabrikant: KTM
Bouwjaar: 2010
Cilinderinhoud: 450 1 cil. 4-takt
Kilometerstand: 12.000
Kleur: Zwart-wit-oranje
Afleverkosten/Garantie: € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
knipperlichten, andere, remmen, andere, Sportuitlaat, Valbescherming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion