Nieuwsbrief:

KTM  390 ADVENTURE X - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 390-adventure-x
ktm - 390-adventure-x
ktm - 390-adventure-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
We moeten het zeggen: de KTM 390 ADVENTURE R is de meest offroad-geschikte middengewicht avonturenmotor in zijn segment. Ja, het is een gewaagde bewering, maar met een 399cc-krachtbron, een echt rally-geïnspireerd ontwerp, 230 mm verstelbare ophanging en een 21/18"-wielsplit herschrijft deze nieuwe toevoeging aan de KTM R-stal eenvoudigweg de regels.
Licht, wendbaar en volledig capabel: de KTM 390 ADVENTURE R is de meest offroad-geschikte kleine capaciteit avontuurlijke fiets tot nu toe. Met een echt rally-geïnspireerd ontwerp, een volledig nieuw chassis en een lange veerweg vering en een 21/18” wielsplit, heeft hij alle recht om met trots de ADVENTURE R-badge te dragen.

De KTM 390 ADVENTURE-modellen worden aangedreven door een nieuwe generatie lichtgewicht, compacte kleine eencilindermotoren, de LC4c – c genoemd voor compact, die debuteerden in de meest recente KTM 390 DUKE. Deze bouwen voort op de ervaring die is opgedaan met de vorige generatie kleine eencilindermotoren De krachtbronnen zijn volledig opnieuw ontworpen, met nieuw geoptimaliseerde cilinderkoppen en versnellingsbakken voor EURO 5,2. Dit nieuwe motorplatform brengt ook nieuwe onderhoudsintervallen met zich mee, waarbij de eerste olieverversingen om de 1.000 vereist zijn km gevolgd door regelmatige service om de 10.000 km daarna.
 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion