Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2021, 38000 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2021, 15354 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2021, 10335 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2021, 16506 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.790,- p/mnd klik hier
2021, 32012 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2021, 12165 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2021, 49218 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2021, 34500 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2021, 6890 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2022, 13607 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S TOURER
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2022, 14300 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 14.500,- p/mnd klik hier
2022, 30659 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2022, 3098 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2023, 42000 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion