Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR 1200 S - 2020

Garantie: Ja
10453 Km
Zilver
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
indian - ftr-1200-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Indian FTR 1200 S 

Bouwjaar: 2020 
Kilometerstand: 10.453 
Garantie: Ja 6 maand 

Bijzonder mooie en compleet exemplaar ! Boekjes historie sleutels compleet 

inclusief Afleverbeurt en 6 maand garantie 

Dit betreft een S-versie welke t.o.v. het basismodel extra is voorzien van: Volledig instelbare piggy-back voor- en achterwiel ophanging met in te stellen voorspanning, compressie en rebound zodat berijders hun motorfiets kunnen aanpassen aan hun eigen rijstijl, 4,3-inch aanpasbaar Ride Command LCD-scherm met Bluetooth, Hellingshoekafhankelijke stabiliteitscontrole, ABS tractiecontrole en systemen die het liften van het voorwiel tegengaan en zorgen voor extra vertrouwen en controle, Drie rijinstellingen (Sport, Standard, Rain) met een eigen gasrespons- en tractiecontroleniveau. Naast deze rijke uitrusting is dit exemplaar extra voorzien van :

* Indian Elite zadel 
* Indian FTR tanktas 
* S&S uitlaat systeem 
* Korte kentekenhouder 
* Luxe kentekenplaat 

Een echte eye catcher ! Met een fijne zit positie en een waanzinnig mooi geluid. 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion