Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HONDA  VT 700 C SHADOW - 1986

Garantie: Nee
25815 Mls
Zwart
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
honda - vt-700-c-shadow
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De VT700C Shadow voelt zich toch in het lage- en middentoerengebied op z'n best. Dat komt overeen met 80 tot 90 km/uur. En dan voelt iedere kilometer die je aflegt als een dag vakantie. Mocht het overigens een keer bijna mis gaan, op de remmen kun je vertrouwen. De VT700C Shadow is een custom en een custom koopt men op gevoel, niet op ratio. Belangrijk is dat het een tweewieler is, met alle voordelen van dien. En dat je dan misschien alleen in de zomer tussen de file door glipt, het scheelt toch. We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
handvaten, andere, Middenbok, Originele uitlaat, Uitlaat verchroomd, We leveren deze motor af met een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion