Nieuwsbrief:

DUCATI  M 600 DARK - 1995

€ 1.950,- € 2.450,-
Garantie: Nee
35002 Km
Zwart
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
ducati - m-600-dark
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze 1995 Ducati Monster met 600 cc is de meest laagdrempelige Ducati ooit. Daarmee slaagde het italiaanse merk volledig in haar doelstelling: een instapmodel voor een nieuw publiek maken, waar men minder zoekt naar karakter, maar meer naar functioneel, laagdrempelig motorrijden. Voorzien van een nieuwe accu en natuurlijk een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
hendels, andere, knipperlichten, andere, Originele uitlaat, Stuurdempers, Windscherm, Voorzien van een nieuwe accu en natuurlijk een onderhoudsbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion