Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SWITCHBACK FLD DYNA - 2013

Garantie: Ja
25000 Km
Zwart
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie Zwarte Switch Back
o.a. voorzien van;
Jekill & Hyde klep systeem
Zwart  Vivid Black
Windscherm
Withe wall banden
Zijkoffers

  • MKV Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van met name Harley-Davidson motoren. Kwaliteit, service en kwalitatief goed onderhoud zijn belangrijke prioriteiten binnen onze organisatie. U kunt bij ons tevens terecht voor de banden van uw motor als ook een onderhoudscontrole. Wij nemen alle zorg uit handen als het gaat om veilig rijden, uiteraard tegen gezonde prijzen.
    Wij ontvangen u graag bij ons in de showroom met méér dan 20 motoren ter beschikking. Bij ons kunt u terecht voor het beste advies, onder het genot van een bakje koffie en/of thee.

    Minimaal 6/12 maanden garantie.

    INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur e-mail naar info@mkvmotoren.nl

    Financiering - zakelijk en particulier mogelijk
    https:www.deautofinancier.nl/mkv-motoren/autofinanciering

    Verzekeringen
    https:
    www.deautofinancier.nl/mkv-motoren/autoverzekering

    Graag tot ziens bij MKV Motoren!
    Neemt u ook een kijkje op onze website:
    www.mkvmotoren.nl


    Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen:
    MKV MOTOREN
    Bunsenstraat 3
    3316GC Dordrecht
    tel. 078-7856743
    Whatsapp: +31 (0)6 29 38 04 08
    email: info@mkvmotoren.nl

    Openingstijden:
    dinsdag t/m zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur
    maandag en zondag gesloten.

     

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Floorboards, Jekill&Hyde , Kofferset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MKV Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion