Nieuwsbrief:

Motorhuis de Valkenier


www.de-valkenier.nl
0342-416566
Dealer van:Lid BOVAG

NIMOTO, SUZUKI


Motorhuis "De Valkenier" in Barneveld is de exclusief Suzuki dealer voor Midden-Nederland. Natuurlijk zijn wij gespecialiseerd in Suzuki maar kun je naast Suzuki ook voor alle andere Japanse motoren bij ons terecht. Op onze site proberen we je een indruk te geven van ons bedrijf en onze bedrijfsfilosofie. Zo vind je op onze site alle informatie over de nieuwe Suzuki 2011 modellen en onze occasions. Ook proberen wij je via deze site zo goed mogelijk op de hoogte te houden van het laatste nieuws op motorgebied. I n onze nieuwsbrief worden vaak aantrekkelijke akties meegezonden die alleen gelden op vertoon van de nieuwsbrief. Wil je dit nieuws per nieuwsbrief van ons ontvangen meld je dan hier aan voor onze nieuwsbrief. Het laatste Suzuki nieuws? Het Valkenier Team bedankt je voor het bezoek!! Ps. De koffie staat altijd klaar!!
Alle motoren van Motorhuis de Valkenier
47 motoren gevonden
HONDA NC 750 S DCT
HONDA NC 750 S DCT
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2014, 43000 Km
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2014, 13700 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2002, 46900 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 1200
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 1200
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2005, 26700 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2013, 23000 Km
ZERO DS ZF 14.4
ZERO DS ZF 14.4
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2019, 21300 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2011, 111025 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2021, 17100 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2005, 69400 Km
SUZUKI INTRUDER C 800 LC
SUZUKI INTRUDER C 800 LC
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2012, 21800 Km
Merkdealer
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2018, 19900 Km
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2023, 12800 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S TOURER
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2022, 14300 Km
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2024, 5500 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2024, 7900 Km
Merkdealer
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2006, 53500 Km
KTM 390 DUKE
KTM 390 DUKE
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2017, 16500 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2018, 34970 Km
DUCATI M 695
DUCATI M 695
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2008, 10200 Mls
HONDA NC 750 X DCT
HONDA NC 750 X DCT
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2017, 27600 Km
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion