Nieuwsbrief:

CAN-AM  SPYDER RT LIMITED - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
CARBON BLACK
can-am - spyder-rt-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

ONGELOOFLIJK COMFORT EN GEMAK
Bereid je voor op avonturen in het teken van ultiem comfort. De 2024 Spyder RT Limited is uitgerust met een geavanceerde zelf nivellerende achterwielophanging, wat zorgt voor een soepele en stabiele rit, zelfs op diverse weg oppervlakken.

Of je nu door bochtige wegen rijdt of geniet van lange stukken snelweg, de Spyder RT Limited biedt een ongeëvenaard comfort dat zich aanpast aan elke beweging.

Het comfort van de passagier wordt naar nieuwe hoogten getild met de toevoeging van een hoogwaardige rugleuning voor de passagier. En wanneer de temperatuur daalt, zorgen de verwarmde stoelen en handgrepen voor zowel de rijder als de passagier ervoor dat je warm en behaaglijk blijft, ongeacht het weer.

RUIME OPBERGRUIMTE
Met een indrukwekkende opbergruimte van 177 L biedt de Spyder RT Limited voldoende ruimte om jouw uitrusting, essentiële spullen en alles daartussenin op te bergen. De LinQ-ready topkoffer voegt een vleugje veelzijdigheid toe, zodat je eenvoudig extra opslag kunt bevestigen en losmaken wanneer dat nodig is, waardoor elke reis echt van jou is.

Ongeëvenaarde Entertainment

Ervaar een symfonie van geluid als nooit tevoren met het Premium BRP Audio 6-speaker geluidssysteem. Dompel jezelf onder in je favoriete deuntjes terwijl je over de open weg rijdt en beheer je audio-ervaring moeiteloos met het handvatbedieningsmodule. Of het nu gaat om je favoriete afspeellijst of navigatieaanwijzingen, in contact blijven en vermaakt worden is nu naadloos geïntegreerd in je rit.

STIJL EN ELEGANTIE
Trek aandacht op de weg met de kenmerkende Ledverlichting van de Spyder RT Limited, die niet alleen je pad verlicht maar ook een opvallende visuele verklaring aflegt. Kies uit kleur gecoördineerde donkere of platinum accenten om aan te sluiten bij jouw persoonlijke stijl en geniet van de verfijnde esthetiek die dit uitzonderlijke model definieert.

De met stof beklede en verlichte voorste bagageruimte voegt zowel functionaliteit als flair toe, waardoor jouw spullen veilig kunnen worden opgeborgen en er een extra vleugje verfijning aan het algehele ontwerp wordt toegevoegd.

Profiteer nu van van 5.99% rente op een financiering!

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion