Nieuwsbrief:

CAN-AM  SPYDER RT LIMITED - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
HYPER SILVER
can-am - spyder-rt-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

ONGELOOFLIJK COMFORT EN GEMAK
Bereid je voor op avonturen in het teken van ultiem comfort. De 2024 Spyder RT Limited is uitgerust met een geavanceerde zelf nivellerende achterwielophanging, wat zorgt voor een soepele en stabiele rit, zelfs op diverse weg oppervlakken.

Of je nu door bochtige wegen rijdt of geniet van lange stukken snelweg, de Spyder RT Limited biedt een ongeëvenaard comfort dat zich aanpast aan elke beweging.

Het comfort van de passagier wordt naar nieuwe hoogten getild met de toevoeging van een hoogwaardige rugleuning voor de passagier. En wanneer de temperatuur daalt, zorgen de verwarmde stoelen en handgrepen voor zowel de rijder als de passagier ervoor dat je warm en behaaglijk blijft, ongeacht het weer.

RUIME OPBERGRUIMTE
Met een indrukwekkende opbergruimte van 177 L biedt de Spyder RT Limited voldoende ruimte om jouw uitrusting, essentiële spullen en alles daartussenin op te bergen. De LinQ-ready topkoffer voegt een vleugje veelzijdigheid toe, zodat je eenvoudig extra opslag kunt bevestigen en losmaken wanneer dat nodig is, waardoor elke reis echt van jou is.

Ongeëvenaarde Entertainment

Ervaar een symfonie van geluid als nooit tevoren met het Premium BRP Audio 6-speaker geluidssysteem. Dompel jezelf onder in je favoriete deuntjes terwijl je over de open weg rijdt en beheer je audio-ervaring moeiteloos met het handvatbedieningsmodule. Of het nu gaat om je favoriete afspeellijst of navigatieaanwijzingen, in contact blijven en vermaakt worden is nu naadloos geïntegreerd in je rit.

STIJL EN ELEGANTIE
Trek aandacht op de weg met de kenmerkende Ledverlichting van de Spyder RT Limited, die niet alleen je pad verlicht maar ook een opvallende visuele verklaring aflegt. Kies uit kleur gecoördineerde donkere of platinum accenten om aan te sluiten bij jouw persoonlijke stijl en geniet van de verfijnde esthetiek die dit uitzonderlijke model definieert.

De met stof beklede en verlichte voorste bagageruimte voegt zowel functionaliteit als flair toe, waardoor jouw spullen veilig kunnen worden opgeborgen en er een extra vleugje verfijning aan het algehele ontwerp wordt toegevoegd.

Profiteer nu van van 5.99% rente op een financiering!

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion