Nieuwsbrief:

BMW  R 65 - 1982

Garantie: Ja
1 Km
WIT
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
bmw - r-65
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1982

Deze BMW R65 is door de vorige eigenaar omgebouwd naar een Cafe Racer.
De basis van deze R65 is perfect, er zijn nog zeker wat aandachtspunten om deze R65 tot een perfecte Cafe Racer om te gaan bouwen. Denk hieraan aan spiegels, knipperlichten, spuitwerk en andere kleine persoonlijke aanpassingen

Wij hebben deze R65 nagekeken en technisch goed gemaakt voor gebruik.

Voorzien van:
- Nieuwe Motogadget teller
- Kortere uitlaatdempers
- Cafe Racer zadel

De oorspronkelijke kilometerstand is helaas niet bij ons bekend, compressie in goede staat, versnellingsbak schakeld goed en motor loopt fijn.

Afleverbeurt € 250,-

Voor gebruikte motoren zijn de afleverkosten van €250,- niet inbegrepen in de geadverteerde verkoopprijs.

Afleverbeurt wordt volgens fabrieksspecificaties uitgevoerd, slijtagedelen worden indien nodig vervangen, volle tank brandstof en tenaamstelling van het kenteken.
Afhankelijk van het bouwjaar geven wij 3, 6 of 12 maanden de Jong Alphen garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion