Nieuwsbrief:

De Jong Alphen BV


De Jong Alphen BV
Alphen aan den Rijn
Routebeschrijving
www.dejongalphen.nl
0172-492036
Dealer van:Lid BOVAG

INDIAN MOTORCYCLE, VICTORY, ZERO


Wij zijn meer dan 30 jaar gespecialiseerd in de verkoop en het onderhoud van nieuwe en gebruikte BMW motorfietsen. Naast de verkoop van BMW motorfietsen hebben wij altijd meerdere occasions in voorraad waarmee wij in onze showroom altijd ruim 250 motorfietsen hebben. U kunt bij ons terecht met ieder budget! Sinds begin 2012 zijn wij dealer van het Amerikaanse merk Victory Motorcyles. In onze showroom hebben wij de verschillende modellen staan. Onze demonstratiemodellen staan altijd ter beschikking voor een kennismaking met Victory. Laat uzelf verrassen zoals de Victory`s ook ons verrast hebben. Sinds begin 2014 zijn wij naast Victory ook dealer geworden van de nieuwe Indian Motorcycle. Na het succes van de nieuwe Chief series is nu ook de nieuwe Indian Scout leverbaar. Ook van de nieuwe Indian`s hebben wij demonstratiemodellen voor u klaar staan. Heeft u vragen of maakt u graag een afspraak voordat u komt kunt u contact met ons opnemen via ons telefoonnummer 0172-492036 of een e-mail sturen naar info@dejongalphen.nl Graag tot ziens in Alphen aan den Rijn.  
Alle motoren van De Jong Alphen BV
95 motoren gevonden
BMW R 50/5
BMW R 50/5
€ 6.450,- p/mnd klik hier
1973, 102886 Km
BMW R 1250 RS
BMW R 1250 RS
€ 15.250,- p/mnd klik hier
2020, 29490 Km
INDIAN MOTORCYCLE SCOUT BOBBER
INDIAN MOTORCYCLE SCOUT BOBBER
€ 14.250,- p/mnd klik hier
2019, 21250 Km
Merkdealer
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2004, 110731 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF BOBBER DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF BOBBER DARK HORSE
€ 25.590,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE 101 SCOUT
INDIAN MOTORCYCLE 101 SCOUT
€ 22.390,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE ROADMASTER
INDIAN MOTORCYCLE ROADMASTER
€ 20.500,- p/mnd klik hier
2018, 40726 Km
Merkdealer
KTM 990 SUPERMOTO T
KTM 990 SUPERMOTO T
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 59378 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF
€ 36.500,- p/mnd klik hier
1947, 596 Km
Merkdealer
BMW R 65
BMW R 65
€ 3.750,- p/mnd klik hier
1982, 1 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1992, 86909 Km
VICTORY CROSS COUNTRY
VICTORY CROSS COUNTRY
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2012, 51157 Km
Merkdealer
BMW K 75
BMW K 75
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1990, 74109 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1991, 72581 Km
INDIAN MOTORCYCLE ROADMASTER
INDIAN MOTORCYCLE ROADMASTER
€ 27.950,- p/mnd klik hier
2021, 14674 Km
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEF DARK HORSE
€ 22.790,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
BMW K 100 RT
BMW K 100 RT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
1984, 86390 Km
BMW S 1000 RR
BMW S 1000 RR
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2011, 37512 Km
INDIAN MOTORCYCLE SPORT CHIEF
INDIAN MOTORCYCLE SPORT CHIEF
€ 26.390,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW K 75 S
BMW K 75 S
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1988, 112764 Km
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion