Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ABS - 2005

Garantie: Nee
102000 Km
Zwart
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf


BMW R1200GS 2005 €4250
 

-Leuke zwarte r1200gs
 

-102000km net ingelopen in bmw termen
 

-Cilinderkopbeschermers
 

-Valbeugels
 

-Garmin navigatie voorbereiding
 

-Knipperlichten met witte glazen net wat stoerder dan de oranje
 

-Motor verkeerd technisch in zeer goede staat
 

-Abs
 

-Handvatverwarming in twee standen instelbaar
 

-In hoogte verstelbaar zadel
 

-Indien gewenst leverbaar met origineel bmw 3 delig vario kofferset voor nette meerprijs(€650)
 

-Staat op zo goed als nieuwe  banden
 

-Verse onderhoudsbeurt uitgevoerd
 

-Inruil eventueel mogelijk
 

PRIJS € 4250 (financiering mogelijk zie tabblad financiering)
 



  • Wij zijn een RDW erkend bedrijf en enkel geopend op afspraak, inruil eventueel mogelijk.

    Getoonde prijs komen geen aflever kosten of wat dan ook meer bij.

    Is de te koop aangeboden motor niet geheel naar je smaak, zou je er bijvoorbeeld valbeugels, verstralers, ander zadel of wat dan ook op willen, wij doen niet moeilijk, bij ons is alles mogelijk.

    Op de vraag "wat is uiterste prijs" of welke variant dan ook geven wij geen antwoord, al onze motoren zijn al scherp geprijsd.

    Nieuwsgierig?  Meer info:

    www.newtownbikes.nl

    INFO MAIL: info@newtownbikes.nl 

    06 23561795


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Cilinderkopbeschermers, Handvatverwarming instelbaar meerdere standen, Navigatie voorbereiding vanaf het stuur, Stalen / RVS leidingen, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Newtown Bikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion