Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1998, 61209 Km
BMW R 1100 S ABS
BMW R 1100 S ABS
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1999, 87297 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.499,- p/mnd klik hier
1999, 74909 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.699,- p/mnd klik hier
1999, 54211 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.699,- p/mnd klik hier
1999, 54211 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
1999, 54211 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2001, 100612 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2001, 83333 Km
BMW R 1100 S ABS
BMW R 1100 S ABS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2001, 33500 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2001, 49493 Km
Cattier autos en motoren , OV
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2001, 79500 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 1.995,- p/mnd klik hier
2002, 76876 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2002, 49215 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2002, 80129 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 3.495,- € 3.995,- p/mnd klik hier
2002, 58706 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.349,- p/mnd klik hier
2003, 85878 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2003, 104381 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.475,- p/mnd klik hier
2003, 65958 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2003, 70721 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2003, 84363 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion