Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 70,5|75 |
Cilinder inhoud | 1.171 |
Comp. verhouding | nb |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 130|96|8.750 |
Max. koppel | 117|6.750 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | ja |
Frame | aluminium brug frame |
Vering voor | BMW Telelever, veerweg 115 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm (BMW paralever), veerweg 150 mm |
Remmen voor | dubbele 320 mm schijf, vier zuiger remklauw |
Remmen achter | enkele 285 mm schijf |
Voorband | 120/70 - ZR 17 |
Achterband | 170/60-ZR 17 |
Wielbasis | 1.555 |
Lengte | 2.250 |
Breedte | 850 |
Hoogte | 1.200 |
Zithoogte | 770 |
Drooggewicht | 285 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De K 1200 RS wordt standaard geleverd met BMW EVO remsysteem (Dynamische remkrachtverdeling en ABS). Kenmerken van deze K 1200 RS zijn oa verstelbaar stuur, ruitje, voetsteunen, handels en buddyseat. |
Swift Motoren voor in en verkoop motoren, reparatie en onderhoud van alle soorten motoren. Altijd 30 lowbudget motoren op voorraad.
| Almere, Flevoland |
| 036-5255590 |
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken