Nieuwsbrief:

Swift Motoren B.V.

Swift Motoren voor in en verkoop motoren, reparatie en onderhoud van alle soorten motoren. Altijd 30 lowbudget motoren op voorraad.
Alle motoren van Swift Motoren B.V.
50 motoren gevonden
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2004, 11673 Mls
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 1.975,- p/mnd klik hier
2002, 124674 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
€ 6.500,- p/mnd klik hier
1992, 35399 Mls
MOTO GUZZI BREVA 1100
MOTO GUZZI BREVA 1100
€ 3.275,- p/mnd klik hier
2006, 94092 Km
BUELL X1 LIGHTNING
BUELL X1 LIGHTNING
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2001, 44641 Km
BMW K 100 RT
BMW K 100 RT
€ 1.250,- p/mnd klik hier
1986, 144443 Km
BMW K 75 S
BMW K 75 S
€ 900,- p/mnd klik hier
1991, 135480 Km
BMW K 75 S
BMW K 75 S
€ 1.275,- p/mnd klik hier
1994, 87947 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 2.475,- p/mnd klik hier
2000, 79933 Mls
HONDA CBR 1000 F
HONDA CBR 1000 F
€ 1.150,- p/mnd klik hier
1995, 50337 Km
DUCATI MULTISTRADA 1000 DS
DUCATI MULTISTRADA 1000 DS
€ 2.475,- € 2.975,- p/mnd klik hier
2003, 60903 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2003, 70721 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2003, 84363 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2023, 6849 Km
BMW K 1100 LT
BMW K 1100 LT
€ 999,- p/mnd klik hier
1995, 220865 Km
BMW R 1150 RT
BMW R 1150 RT
€ 2.275,- p/mnd klik hier
2001, 130279 Km
TRIUMPH SPEEDMASTER
TRIUMPH SPEEDMASTER
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2007, 41209 Km
BMW K 100
BMW K 100
€ 5.975,- p/mnd klik hier
1990, 14600 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 1.450,- p/mnd klik hier
1991, 94754 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2018, 45795 Km
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion