Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R1M - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON PERFORMANC
yamaha - yzf-r1m
yamaha - yzf-r1m
yamaha - yzf-r1m
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De Yamaha R1M is ontworpen met circuitprestaties als hoogste prioriteit en is uitgerust met technologie die rechtstreeks is afgeleid van de winnende M1 MotoGP-motorfiets. De geavanceerde Öhlins Electronic Racing Suspension (ERS) met NPX anti-cavitatie gasgevulde voorvork zorgt voor ongeëvenaarde controle en stabiliteit, terwijl het aerodynamische carbon kuipwerk je helpt rondetijden te verbeteren.



Wat de R1M tot een revolutionair model maakt, zijn de geavanceerde rijhulpsystemen zoals Brake Control, Engine Brake Management en Launch Control, gecombineerd met de Communication Control Unit voor datalogging en draadloze motortuning. Met volledig zwarte velgen, carbon accenten, zwart/zilveren tankkleuren en vernieuwde graphics is de R1M dé ultieme R-serie motorfiets voor wie het maximale op het circuit wil halen.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion