Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 1700 WARRIOR - 2009

€ 11.299,- € 11.750,-
Garantie: Ja
19739 Km
Zilver
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
yamaha - xv-1700-warrior
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

RN-Motoren biedt u aan:

Een mooie Yamaha XV1700 Warrior.

Verkregen vanuit inruil. Deze Yamaha is een eerlijke fiets met een eerlijke km-stand.
Een echte grote cruiser, gemaakt om heerlijk te touren en lange afstanden af te leggen. Deze Yamaha Warrior verkeert in nieuwstaat.
Staat goed op de banden en zit strak in de lak!

Stap op, draai de sleutel om, rij weg en geniet!

Dat is wat je kunt doen met deze  prachtige Yamaha XV 1700 Warrior.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RN Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion