Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 1600 WILDSTAR - 1999

Garantie: Nee
37710 Km
Zwart
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
yamaha - xv-1600-wildstar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA XV1600 WILDSTAR      XV 1600  CUSTOM
Bouwjaar 1999
37710 Kilometers en altijd goed onderhouden
1600 cc en 2 Cilinder dus veel koppel en dikke klappen uit de Vance & Hines uitlaat dempers
Deze Wildstar 1600 is voorzien van de volgende optie's zoals
Breder Stuur
Chromen Valbeugel
Monozit
Chromen Bagagerek
Lederen Tooltas aan het stuur
LED Knipperlichten
VANCE & HINES Dempers met prachtig geluid
Cover over achterremschrijf
Chromen Beld kap
White Wall banden

Chromen Kentekenplaat houder en aan zijkant gemonteerd met achterlicht erin
Speciale Luchtfilter in het Chroom
Zal best nog wel wat vergeten zijn en om juist beeld van de Wildstar te krijgen kunt u het beste gewoon komen bekijken.

Staat in Didam en is na telefonische afsraak te bekijken
Vaste prijs 5990 Euro en dit model is zeer waarde vast
Tel nr 0622236308
Dou zadel en Sissybar zijn er ook nog los erbij.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hunen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion