Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 660 Z TENERE - 2016

Garantie: Ja
37500 Km
Zilver,zwart
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
yamaha - xt-660-z-tenere
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
 Origineel Nederlands geleverde Yamaha XT660 Z Teneré. Deze Yamaha All-Road komt uit 2016. Deze originele Nederlandse motorfiets is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 35 kW (48 PK) en een cilinderinhoud van 660 cc.

Bouwjaar: 2016
Tellerstand: 38429km

Op de USB aansluitingen, Öhlins verbeterder vering en het bagagerek na volledig origineel.

Deze motor is met liefde behandeld wat ook duidelijk aan de motor is terug te zien. Een echt allroad welke zorgvuldig mee om is gegaan en er daarom nog erg netjes uit ziet. 

Heerlijke motor ofwel alles kunnen voor de korte ritten, lange ritten, verre reizen en ook met een off - road gehalte. Hoge vering, comfortabele zit en een uiterlijk van Dakar.

Beurt gehad, nieuwe kettingset.
Kortom deze motor staat opstapklaar, neem gerust contact op voor vragen of een afspraak ( bel of app 0650266464)

Prijs €7250.- incl gratis tenaamstelling en 1 maand gratis verzekerd (dekking naar keuze).
Inruil, ja graag!




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion