Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 500 - 1980

3222 Km
Aluminium/wit
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha XT 500 van de eerste serie met de aluminum tank. de tank is nog zeer netjes De uitlaatdemper is niet origineel. Het frame was orspronkelijk zwart gelakt deze motor staat weer al een aantal jaren stil maar is compleet en goed rijdend weggezet. het zadel is overtrokken maar is wel origineel
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion