Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 - 2025

Garantie: Ja
2528 Km
MIDNIGHT BLACK
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Deze motor is standaard 35Kw geleverd. Ideaal dus voor het A2-rijbewijs / code-80 rijbewijs!

Laat je niet misleiden door de tijdloze, knappe look van de XSR900, want onder die look van een racemotorfiets uit de jaren 80 schuilt serieuze high-performance technologie. De motorfiets beschikt niet alleen over het soepele EU5 890 cc CP3-motorblok met een ton aan koppel, maar ook over een lichtgewicht Deltabox-gestyled chassis met een radiale Brembo-hoofdcilinder, lichtgewicht Spinforged-velgen en een volledig instelbare vering.

De XSR900 is bewijs van de Faster Sons-filosofie in actie. Deze high-performance motorfiets is geïnspireerd op een aantal van de meest iconische motorfietsen uit Yamaha’s verleden en is het resultaat van tientallen jaren intensief onderzoek en ontwikkeling.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion