Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
LEGEND RED
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: Yamaha garantie 3+2

Profiteer bij Termaat Motoren nu van deze geweldige Season Starter! Ontvang bij aankoop van een nieuwe XSR 900 legend red uit onze voorraad € 1250,- shopping tegoed!



Het tegoed is te besteden bij Termaat Motoren op één of meerdere kledingartikelen of accessoires naar keuze. Het tegoed wordt verrekend met de advies verkoopprijs en is niet om te zetten in contanten.

Legend Reborn

Dit is het soort motor ets waar je in bijna elke situatie van
kunt genieten. Zijn simpele ergonomie is speciaal
ontworpen voor een open en aanpasbare rijpositie
waarmee elke rit nog aangenamer wordt. De XSR900 is op
alles voorbereid, van smalle bochtige weggetjes tot snelle
open bochten of ontspannen cruisen door de stad.
De XSR900 is gebouwd om je zintuigen te prikkelen, zodat je
bij elke rit iets speciaals kunt verwachten. Het tijdloos
gestileerde kuipwerk en de eersteklas afwerking geven je
een echte feelgood factor. Het krachtige gebrul van de
inlaat en de symfonische uitlaatgeluiden van het 890 cc CP3-
motorblok met hoog koppel zorgen ervoor dat de
adrenaline gaat stromen en je hart sneller gaat kloppen.

Deze motor is inclusief 10 dagen gratis all-risk verzekering te leveren

Incl. afleveringskosten, 3+2 jaar Yamaha fabrieksgarantie en Road Assist pechhulp.

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion