Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 ABS - 2017

Garantie: Ja
21200 Km
Garage Metal
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
yamaha - xsr-900-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

Yamaha XSR900 # ABS # Bouwjaar: 2017 # Kilometerstand: 21.200 # Kleur: Garage Metal #

De Motor is in Zeer Goede Staat! Zeker geen beschadigingen of krassen op te zien. Hij is gewoon als Nieuw! Dit betreft een originele Nederlandse motorfiets die ik van de eerste eigenaar heb overgenomen. Hij is nieuw aangekocht bij Motoport en is daar ook altijd in onderhoud geweest. De onderhouds facturen worden netjes mee geleverd. Voordat de motor op internet kwam heeft hij nog een onderhouds beurt gekregen. Hierbij is hij voorzien van nieuwe olie en olie filter, rem olie voor + achter ververst, nieuwe luchtfilter gemonteerd en is hij een keer netjes na gekeken. De Dunlop Sportmax Roadsmart III banden zijn eind vorig jaar gemonteerd en is nog geen 200km mee gereden, dus zijn gewoon nieuw en moeten nog ingereden worden. De remblokken, ketting en tandwielen zijn in Perfecte Staat! Kortom opstappen en rijden zonder bij komende onkosten,

De XSR is opgebouwd met prachtige accessoires, zo heeft hij een Puig Retro Faring Topkuipje incl. windscherm, Highsider Stuurspiegels, originele Yamaha tankgrips, Evo-Tech korte Kentekenplaathouder incl. kentekenplaat verlichting, Osco ketting smeersysteem en een Mooie Wielstriping! Fabriek af is de motor voorzien van ABS, Traction control en kun je hem in verschillede rijmodi's berijden. Dus een Hele Mooie complete XSR900! De motor word geleverd incl. instructie boekje, facturen van onderhoud en alle 3 de sleutels. Deze motor vertoont zijn achtergrond met een tijdloos, puur ontwerp als eerbetoon aan de iconische motorfietsen uit het verleden maar dan in een volledig nieuw retro jas. De motor is Zeer Compacht gemaakt waar je heerlijk recht op zit en daardoor erg makkelijk te besturen is, voor zowel jong en oud een hele dikke fiets!

Zie foto’s! Voor vragen kunt u me bellen of mailen,

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk

xsr900 - xsr 900 - 2016 - 2017 - 2018 
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Dekker Motorsport Hapert
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion