Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 LEGACY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SPEEDBLOCK SILV
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
yamaha - xsr-700-legacy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 36 md+24 md beperkt

Ben je op zoek naar een gloednieuwe motor met karakter, een motor met stijl, een echte sport-heritage?!

Deze Yamaha XSR700 Legacy staat klaar voor zijn eerste eigenaar.

De XSR700 Legacy combineert het retro scrambler-design met moderne techniek. Licht, wendbaar en voorzien van het krachtige en beproefde 689cc CP2 motorblok. Ideaal voor dagelijks gebruik, ontspannen toertochten of je favoriete binnendoorwegen!



Kenmerken:


Klassieke scrambler-stijl motor met spaakwielen en hoog stuur


Comfortabele zithouding en licht rijgedrag
Moderne techniek verpakt in een tijdloos ontwerp

De XSR700 Legacy is geweldig om naar te kijken, en nog beter om mee te rijden! Het kloppend hart van deze charismatische moderne retro is het iconische Yamaha CP2-motorblok van 690 cc, dat ver boven zijn gewichtsklasse presteert voor een verbazingwekkende acceleratie. En de combinatie van een compact buizenchassis met soepele vering en de blokbanden zorgt voor een uitstekende wendbaarheid en wegligging op zowel asfalt als grindwegen.


RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion