Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT+ Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
REDLINE/MIDNIGHT BLACK
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Automaat
Nieuw: Ja
Tankinhoud: 19 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Garantie: Yamaha garantie 5 jaar

De TRACER 9 is standaard voorzien van een premium 7” TFT dashboard, LED koplampen, een in 10 stappen verstelbaar windscherm en een zadel met lage en hoge zadelstanden. Met de TRACER 9 ligt de nadruk op het maken van een motorfiets die zich aanpast aan de rijder en alles uitzonderlijk goed kan, voor een opwindende rit zonder compromissen.

De TRACER 9 is ontworpen om de Roads Of Life te trotseren en zit boordevol slimme techniek en ontwerpoplossingen om de best mogelijke rijervaring te garanderen. Lichtgewicht wielen, gemaakt met behulp van Yamaha's SpinForge-proces en voorzien van op maat gemaakte Bridgestone-banden, dragen bij aan een lichte en wendbare machine, die prachtig is afgestemd op het speelse driecilinder crossplane-motorblok en de hellinggevoelige elektronische rijhulpsystemen.

= Bedrijfsinformatie =

.
WIJ HEBBEN VASTE VERKOOPPRIJZEN, ECHTER WEL INCLUSIEF KOSTEN RIJKLAAR MAKEN, KLEINE BEURT, 12 MAANDEN VOLLEDIGE BOVAG GARANTIE (indien van toepassing), TENAAMSTELLING, VOLLE TANK EN 10 DAGEN GRATIS ALL-RISK VERZEKERING (Niet op scooters). MOTOREN ONDER DE 3000,- EURO WORDEN VERKOCHT ZONDER BEURT, GARANTIE EN IS INRUIL NIET MOGELIJK.
.
ALS U SERIEUS BELANGSTELLING HEEFT VOOR EEN MOTOR KUNNEN WE VIA E-MAIL AL EEN HELEBOEL SAMEN AFSTEMMEN OVER EEN EVENTUELE INRUILMOTOR, OP HET MOMENT DAT WE OVER DE INRUILPRIJS EENS ZIJN, PLANNEN WIJ MET U EEN AFSPRAAK IN OM DE MOTOR TE KOMEN BEKIJKEN EN EVENTUEEL EEN PROEFRIT TE MAKEN. BEL ONS VOOR EEN AFSPRAAK OP 0522-443820 (DOORKIESNR.1)
.
GEBBEN MOTOREN is de grootste Yamaha-exclusief dealer van Nederland met een historie die teruggaat naar 1936.
Bijna het hele segment nieuwe Yamaha's voor de weg (tevens als demo), cross, enduro, atv en bromfietsen staat op voorraad. Gebben onderscheidt zich door zijn zeer klantvriendelijke en service gerichte manier van werken waarin bijna niets onmogelijk is en wij zorgen daardoor voor zorgeloos rijplezier. Kijk zeker een keer op onze site www.gebbenmotoren.nl naar onze grote voorraad kwaliteits occassions van alle merken en eventuele aanbiedingen in onze goed uitgeruste werkplaats , zeer uitgebreide kledingshop en onderdelen/accessoires afdeling. Graag tot ziens ook al is het alleen voor een lekker bakkie koffie.
Opties en Accessoires:
ABS, Bluetooth telefoonconnectiviteit, Bochtverlichting, Boordcomputer, Cruise control, Handkappen, Handvatverwarming, Hillhold, Keyless Ride, Led Knipperlichten, Led verlichting, Quick shifter, Rijmodi, Traction control, Usb aansluiting, Versnellingsindicator, Y-AMT automatische transmissie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gebben Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion