Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 700 - 2018

24655 Km
Bordeaux rood
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
yamaha - tracer-700
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De foto's spreken voorzich, dit is een hele frisse Tracer700.
Bent u opzoek naar een motor waar je veel kilometers op kan maken en die niet te zwaar is? dan is dit de perfecte motor.
Wij geven 12 maanden garantie op de motor dus voorlopig kunt u zonder extra kosten rijden.
  • * Zeggen de foto's van de motor nog niet genoeg, kijk dan bij ons op de website daar is een kort filmpje te zien van deze motor, vergeet de instellingen van youtube niet op 4K te zetten.

    * Na bezichtiging en betaling is het uiteraard ook mogelijk om tegen betaling de motor bij u thuis af te leveren.

    * Bent u nieuwsgierig geworden of heeft u meer vragen over deze motor? Bel ons gerust of kom gezellig langs bij ons in de   showroom.

    * 10 dagen gratis ALL RISK verzekering van CombiMotors.

    * Financierings mogelijkheden via Nu Motorrijden.

    * Wij leveren onze motoren af met een complete aflevercheck en vaak met 3, 6 of 12 maanden garantie.

    * Vaak dezelfde dag nog weg rijden op u nieuwe motor.

     

Opties en Accessoires:
12 maanden Bovag garantie, ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, comfort zadel, gear indicator, handkappen, Led knipperlichten, Originele uitlaat, val blokken, Verhoogde ruit




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Domburg Motoren Nieuwkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion