Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX TECH MAX 560 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CERAMIC GREY
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De TMAX Tech MAX van Yamaha is dé ultieme sportscooter van 2025, ontworpen voor rijders die topprestaties willen combineren met comfort en stijl. Met dynamische dubbele koplampen en een strakker vormgegeven kuipwerk straalt dit model sportieve verfijning uit. De krachtige 560cc EURO5+ motor en automatische transmissie leveren een ongekend soepele en snelle rijervaring, terwijl het aluminium chassis en de instelbare vering garant staan voor precisie en controle. Luxe voorzieningen zoals een verwarmd zadel, verwarmde handgrepen en een elektronisch verstelbaar scherm maken elke rit comfortabel en stijlvol.



De TMAX Tech MAX biedt geavanceerde technologie, zoals Brake Control, cruisecontrol, tractioncontrol en een tweepositie D-MODE, samen met een verbonden 7-inch dashboard dat gratis Garmin-navigatie* ondersteunt.

Voor 2025 is deze premium sportscooter beschikbaar in de stijlvolle kleuren Ceramic Grey en Dark Magma.

Te koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.

(*Sommige navigatiefuncties zijn niet in alle landen beschikbaar.)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion